Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Já s Jaru to děláme tak, že seženeme dalších 6 - 7 dobrodruhů, nacpeme do dodávky stany a kola a zamíříme třeba do Albánie, Norska nebo Pyrenejí...Říkáme tomu "průzkumná expedice" Pokud ale umíte Eiffelovku bez fronty, tak se k Vám s Jaru zjara hlásíme....byl by to dárek k výročí našeho setkání:-)

0 0
možnosti
Foto

R^sama jsem dřív cestovala jako individuál-už jen proto, že jakožto profesionální průvodkyně si vím rady - takže přes cestovku jen hotel a letenku a zbytek jsem si organizovala sama-ale jsou místa, kde je lepší mít průvodce-a nejen kvůli bezpečnosti, už jen proto, je příjemné když za vás někdo myslí, všechno zařídí a stará se o vás a vy jen relaxujete a necháte se opečovávat

každopádně cizinci útratu za místního průvoce z masa a kostí považují koro za standart, zatímco Češi v ciziněpeníze radši ušetř na něco jinéhoí-přitom místní vám ušetří čas a dovíte se věci které jinde nenajdet

ale edice Lomńely Planet je skvělá-projela jsem tak sama celé Maroko

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1102x
Je mi přes čtyřicet, tak si plním svůj sen.

Nechte si ušít Paříž na míru a poznejte ji s místním jinak.

 

Seznam rubrik