Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Snad jste to nepsala jen pro to "píárko" na vlastní cestovní kancelář?

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že zrovna teď dělat PR netřeba, lidé si cestu spíš rozmyslí...a teprve teď začínám, takže proto jsem to nepsala.

1 0
možnosti

"Not affraid."

Jedno motto, které mi zůstalo v hlavě po shlédnutí desítek fotek z Paříže.

0 0
možnosti
Foto

Krásně jste to napsala. :-)Takové pohodové, klidné, milé.:-) Lidé od počítačů šíří paniku, Vy z Paříže šíříte klid. Úplně jsem si tu neděli představila. Děkuju za krásný článek, bylo mi ho třeba R^

2 0
možnosti

J54a28r34a 33R88a30n98k

16. 11. 2015 1:46

Hezky napsaneVR^a libil se mi i patecni vytisk Charlieho!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1102x
Je mi přes čtyřicet, tak si plním svůj sen.

Nechte si ušít Paříž na míru a poznejte ji s místním jinak.

 

Seznam rubrik