Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Soukromou terminologii" jak píšete sice nemám – jsem bezdětek (starej Herodes), ale článek mne pobavil a připomenul mi jednu úsměvnou knížku. Doporučuji koupit vaší holčičce až bude už číst :-)

"Dumková, Věra - Moje frnda"

"Malý ilustrovaný průvodce světem ženského klína. Humorně-poetické interaktivní poučení o potřebách i rozkoších tajemného kosočtverce. Průvodce obsahuje spoustu užitečných informací a návodů, které vás pobaví a inspirují. (malý ilustrovaný průvodce světem ženského klína)"

(karma je vaše)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za doporučení:-)

0 0
možnosti

Bavím se, bavím. Pobavil jsem se i nad dvěma zodkazovanými blogy Johanky a Verunky, říká se tam už hodně, v diskusi. Souhlasím s jedním z tehdejších diskutujících, že sprostá se původní slova pi*a nebo ch*j stala sprostými nadávkami až v puritánským 19. století, i když se nijak nenadužívala ani dříve. On se totiž člověk nezvisle na kultuře nerad šíří o svém vyměšování a pohlavní sbližování je taky ve všech kulturách vyjadřováno eufemisticky až básnicky, žejo. Když je důvod se bavit např. o tělesných proporcích při sexu, tak lékařské pojmy neruší. A jinak vůbec, proti gustu žádný dišputát, a jak si to dva nazývají za zavřenými dveřmi...

Jinak bych pro takové běžné užívání navrhl pipka a bimbas. Tyto výrazy se jako nadávka nepoužívají, kromě toho je z nich slyšet humoristické odlehčení.

0 0
možnosti
Foto

Jinak,my jsme s dcerkou používaly "pipina"nebo "julinka". Syn stále trvá na dlouhodobě používaném "bimbánovi"...To jen pro váš průzkum.:-)

2 0
možnosti

Když svět ovládly ženy, tak na jednou sněmu se dohadovaly jak budou nazývat pánské přirození. Mezi mnoha názvy jedna žena navrhovala kdyby se mu říkalo "Mír". Na otázku proč? odpověděla: "mám raději když mi koule lítaj mezi nohama než nad hlavou.

Hezký den

5 0
možnosti

L95u82b41o87š 67O85t40t

22. 8. 2014 17:46

za mého mládí jsme říkali "žemlička", protože několik pekáren zvolilo pro žemle přesný tvar, ale dnes bych onu pěkně tvarovanou žemli na pultě asi nenašel...;-)

2 0
možnosti
Foto

Logoped by z vás měl radost. ;-)

Frnda vůbec nezní vulgárně.

4 0
možnosti
Foto

Psaly mi kámošky, že i po zveřejnění mého příspěvku se frnda prostě vulgární. Ale naša:-)

0 0
možnosti
Foto

Zajděte na mimibazar,tam tím žijou.:-P

6 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1102x
Je mi přes čtyřicet, tak si plním svůj sen.

Nechte si ušít Paříž na míru a poznejte ji s místním jinak.

 

Seznam rubrik